siapa saya

Thursday, 23 October 2014

Master celebration Aya Chalo...

Assalamualaikum wbt & salam sejahtera semua
Alhamdulillah..ahad lalu saya telah menghadirkan diri ke majlis Master Celebration kak Aya Chalo sempena meraikan pangkat tertinggi dalam shaklee..untuk pengetahuan..kak aya nie merupakan sahabat kepada suami saya..kerana mereka 1 sekolah dari form 1 lagi di sekolah menengah sains sabah...

Saya membawa family sama-sama menyaksikan bagaimana shaklee meraikan master-master yang telah mencapai rank tertinggi dalam shaklee..apa yang menariknya..shaklee yang tanggung semua kos dalam menjayakan majlis ini..kita akan diraikan seperi pengantin baru..

Majlis seperti memang bagus untuk kita hadirkan diri kerana memberikan kita semangat dan membuatkan kita lebih bersungguh-sungguh dalam menjalankan bisnes shaklee ini...alhamdulillah mama saya jugak setuju dan mendoakan agar saya dapat naik ke pentas seperti master kak Aya Chalo ...
Sepanjang majlis nie jugak..tidak sungi dengan suara anak-anak kita riang gembira...merekalah semangat saya untuk terus maju ke hadapan bersama shaklee..suami saya yang tidak pernah menghalang kemahuan saya malah turut merestui dan menjadi penggalak serta penyokong saya dalam terus berusaha..Dia lah jugak merupakan kaki saya..huhu..sebab..saya nie ada masalah dalam bab-bab pandu kereta..so suamilah harapan saya..terima kasih suamiku Rajis Abidin..
Saya bukan hadir sendiri tetapi turut membawa dua orang anak shaklee saya yang merupakan adik kandung saya dan kakak ipar saya sendiri..saya mendoakan semoga mereka jugak kuat dan tabah dalam melangkah dalam dunia perniagaan shaklee...kami sama-sama belajar dan saling bantu membantu dalam meningkatkan usaha..

Lagi best dapat mendengar amanat dari presidential master kak norita , mami lyna noh, dari mama shaklee kak aya...kami turut dihiburkan dengan nyayian Mr Victor Lim dan persembahan khas dari grop pollux..serta tayangan video dari ireach grop..

Sepanjang majlis kami tersenyum..ketawa..dan paling banyak saya menhalirkan air mata..sebab mendengar kisah duka hidup kak aya..tangisan sedih..dan gembira...kak aya semoga saya pun akak sekuat kakak jugak..

Tapi malangnya..sekali lagi saya tidak ada rezeki untuk bertemu dengan kak norita idris..huhu..sedih sangat...apa pun dapat peluk cium master lyna noh..dapat terasa auranya..huh..hebat..semu insan hebat..semoga saya akan jadi lebih hebat..amin..
Jom layan gambar-gambar sepanjang majlis master celebration kak Aya Chalo.

Dan sebenarnya banyak lagi moment penting yang saya tidak dapat rakamkan..disebabkan oleh cas hp yang sudah habis dan..kamera canon 60D pun tidak bawa..disebabkan pengecas bateri tue tidak jumpa..memang sedih lah jawapnya...







No comments:

Post a Comment