siapa saya

Thursday, 23 October 2014

Apa yang saya mau tulis nie...

Assalamualaikum wbt salam sejahtera semua..
Pagi yang indah ini...saya sebenarnya banyak sangat ingin saya kongsikan buat semua...
Sampaikan..mau mulakan di mana.

Sebelum itu kita panjatkan kesyukuran pada Yang Maha Pencipta Kita...Allah swt..syukur kerana..kita terus-terusan mendapat nikmat dari Allah..

Saya sebenarnya..mau kongsikan mengenai produk shaklee yang saya gunakan sekarang...
Mau cerita pasal kemeriahan master celebration kak aya chalo Ahad lalu..
Dan...dan...dan....

Amboi..nanti kita sambung ya
Apa yang penting..saya remind sekali lagi bulan ini promosi ESP DAN MEALSHAKE MASIH BERJALAN....DAN AKAN TAMAT PADA 31 HB OCTOBER INI BERSAMAAN HARI JUMAAT..

SESIAPA YANG BERMINAT BOLEHLAH HUBUNGI SAYA DI TALIAN 016-5966290

HENDRAWATI

No comments:

Post a Comment