siapa saya

Friday, 26 September 2014

resepi kulit cantik shaklee " si cantik manis "

Assalamualaikum wbt salam ceria semua..terima kasih kerana sudi singgah di blog saya ini...
saya doakan siaapa yng tengah baca sekarang  nie diberika rezeki kesihatan dan dimewahkan rezeki amin..

Baiklah kali nie saya mau kongsikan pula resepi cantik dan sihat dari saya yer..
.ok sudah bersedia kah belum?..kalu dah jom baca sampai habis...resepi nie mudah sangat ..semudah ABC..

resepi nie saya namakan " bancuhan si cantik manis ".....hehehehe..bunyi macam kelakar jak kan..
hah..jangan tidak tau..kalu diamalkan minuman nie comfirm menanggung risiko cantik dan sihat lah jawapnya...insyaAllah Amin..

ok kita mula dengan bahan- bahannya dulu ya.

1. 1 sudu makan esp
2. 1 sudu makan mealshake
4. 1 sudu tea vivix
5. air biasa 180 ml {mau tambah ais pun boleh}
6. shaker ( shaklee )

cara - caranya 

cara bancuh mudah sahaja tau. kita campurkan semua bahan -bahan di atas tadi ke dalam shaker yang berisi air ....
seterusnya kita shake dengan penuh kasih sayang dan sambil-sambil selawat dan zikir...bonus dapat pahala..bukan kah begitu?

ok sudah seronok shake tadi dengan sebati ...dah puas hati sampai berbuih-buih lagi tue...kan...
ok.....tadaa...ready to drink " bancuhan si cantik manis" ...


ok selamat mencuba semua..buat kawan-kawan yang belum mempunyai bahan- bahan ( vitamin dan suplement shaklee ) bolehlah meghubungi saya fb Hendrawati ariffin
atau boleh terus PM 016-5866290 ( whatsapp/sms)

dan semestinya buat kastemer saya, perkhidmatan konsultasi adalah tip-top..insyaallah

semua suplement di atas adalah sangat baik dan berkesan dalam membaikpulih sel-sel dalam badan dan memberikan sumber protien yang baik serta meningkatkan tahap kesihatan serta yang dapat tingkatkan semula jumlah kolagen dalam badan kita...

sapa yang tidak mau cantik kan...saya sendiri sangat suka pada kecantikan.,,walaupun saya paling malas mau bermekap....tapi kalu cantik semulajadi memang saya sangat suka...

baiklah sampi di sini dulu ya...nanti kita sambung lagi

insyaAllah dengan banyak tips yang berguna buat semua pembaca yang singgah di blog saya ini...

bye-bye jumpa lagi

wassalam..

love,
endang...



No comments:

Post a Comment