siapa saya

Friday, 5 September 2014

IDOLA SAYA DALAM DUNIA PERNIAGAAN SHAKLEE

BERSAMA SUSUL GALUR SAYA DALAM KELUARGA SHAKLEE

Bismillahirahmanirahim
Assalamualaikum wbt & salam sejahtera semua..apa kabar semoga yang menbaca halaman ini diberikan kesihatan daripada Allah SWT..alhamdulillah syukur kita masih terus diberikan rezeki untuk terus hidup dan beilah kebaikan kepada insan lain dan bantulah orang lebih ramai..

Iya, inilah niat saya untuk menjalankan bisnes shaklee..pada awalnya hanya untuk makan senditi dan cuba-cuba untuk jadikan sebagai side income...dan apabila saya sudah terjebak dengan dunia shaklee dan bersahabat dengan family shaklee yang menjalankan bisnes ini dengan cara yang sepatutnya dan mengikut syariat islam...Alhamdulillah.... im on a right track...sebabnya saya berada dinaungan jutawan muslimah shaklee...saya amat kagumi master cery..master lyna noh dan master Hadhatina..mereka lah sumber inspirasi saya dan idola serta sangat berharap saya dapat bertemu dengan mereka dan menjadikan mereka mentor dalam shaklee..sepanjang saya menjalankan bisnes ini

Master cery bolehlah  klink di sini...saya sangat kagumi kecekalan beliau sehingga berjaya ke tahap ini..sehingga menjadi bahan bualan mulut CEO shaklee Mr.Roger Barnett..ramai master-master yang lahir di bawah grop jutawan shaklee..syukur dengan rahmat Allah berikan..

tengok gambar pun sudah terasa auranya..apatah lagi kalu bertemu...amin..panjang umur dapat bertemu....


Master lyna Noh dan pasangan idealnya master zainul klik di sini untuk bacaan lanjut yang sangat kental dan kuat menjalani kehipan seharian sebagai sid dan pengembara seluruh dunia..Subahanallah...sungguh bertuah..dan saya amat meminati dunia pengembaraan ini...serta amat menggalakkan ibu-ibu menyusu badan.

jangan mare yer saya suka tengok gambar nie cute jer,,,1st time jumpa hari tue masa di jom hebat kota kinabalu bulan awal tahun januari 2014..memang energetic pasangan master nie..

Seterusnya Master Hadhatina klik di sini yang amat saya gemari setiap video- video yang beliau share di laman  sosial youtube..pasangan yang popular dengan gajet-gajet serta tidak lain tidak bukan saya kagumi sifat keibuan yang mami Hadhatina pamerkan..dan terbukti ke mana beliau pergi pasti anak-anak tidak pernah dilupakan dan amat menitikberatkan budaya penyusuan ibu..

sweet dan comel jer pasangan nie kan...suka sangat-sangat dengan cara master nie buat video...kagum denngan durang nie harap dapat jumpa ...

Mereka insan-insan yang saya tidak pernah miss dalam mengetahui setiap perkembangan mereka melalui laman sosial..dan semestinya saya sangat berharap dapat menjadikan mereka mentor saya dalam menuju kejayaan dalam dunia perniagaan shaklee ini.

Tidak lupa mama Nurul Chrysalis selaku neni saya 
beliau lah jugak yang sentiasa memberikan semangat dan dorongan..selalu kena marah..sebab marah sayang kat kita..tq mama nurul chrysalis

bakal master coordinator tidak lama lagi..amin

dan mami kesanyangan saya mami Atiey YC yang comel..sentiasa memberikan kata-kata semangat dan teguran serta peringatan bila saya ada buat silap..
sayang mami atie

mami shaklee saya cute kan...bakal master jugak nie tahun ini insyaallah


dan its me....hendrawati ariffin insan yang berjiwa besar untuk melangkah lebih jauh lagi...
tunggu kehadiran saya sebagai master coordinator pula ya

bersama suami & anak-anak tercinta dan kami bakal master coordinator shaklee SEPT 2015


Semoga impian saya untuk menjadi 
MASTER COORDINATOR 
 SEPTEMBER 2015 
menjadi nyata!!!AMIN...

1 comment: