siapa saya

Tuesday, 5 August 2014

KISAH BENAR : BEZA KALU TAK MAKAN SUPLEMENT

Assalamualaikum wbt & salam sejahtera semua..Apa kabar..saya doakan semua baik-baik ya.
Petang nie saya nak story lah pula..beza bila kita makan suplemet sama tidak makan suplement nie..bagi mereka yang sudah mengamalkan suplement dalam diet seharian pasti tau ada bezanya..



Saya sendiri telah melaluinya, jadi saya nak share dengan anda semua.. saya start makan produk suplement shaklee sejak 2011...jadi bila saya tak makan terasa ada yang kurang...sebenarnya sejak bujang lagi saya memang suka pun beli suplement dari farmasi atau guardian dan watson..selalu saya akan beli multivitamin dan EPO..tapi masa tue saya memang tidak tau lagi pasal shaklee nie...sehinggalah saya kenal shaklee dan telah jatuh cinta dengan shaklee kerana keberkesanannya serta selamat untuk dimakan dan di amalkan untuk diet seharian kita. So saya hanya amalkan suplement shaklee sahaja.


Bezanya bila saya tak makan suplement mulalah rasa badan nie lemas-lemas dan kuat mengantuk...
kalau harapkan nutrient dari pemakanan kita seharian memang tidak cukup sebenarnya tau. Lebih -lebih lagi cara kita masak dan sumber makanan kita belum tentu terjamin..jadi kalu makan suplement kita dapatlah menutup mana-mana yang kurang dalam tubuh kita.


Saya suka ambik basic suplement shakle seperti Vita Lea, Vita c plus  B kompleks dan ESP serta ostematrix...nie basic lah..Memandangkan promosi shaklee last month adalah vivix jadi saya ambik peluang beli 2 botol..alhamdulillah memang terbaiklah vivix shaklee nie..
BADAN LEBIH BERTENAGA DAN CERGAS..SIHAT CANTIK SEMULAJADI



ok nanti kita sambung lagi ya..

apa yang saya ingin ingatkan, marilah amalkan suplement dalam diet seharian kita semoga dengan suplement yang baik kita dapat tingkatkan tahap kesihatan kita dan dengan ini agar lebih kuat kita melaksanakan amal ibadat kepada Allah..sentiasa cergas dan cerdas...lebih baik kita mencegah daripada merawat..

BERSAMA ANAK KAKAK IPAR BARU 15 TAHUN SAYA DAH 30 TAHUN

perkongsian ikhlas dari
mama ndunk

INGINKAN PRODUK SHAKLEE BOLEH HUBUNGI SAYA
DI TALIAN 0165866290

ATAU BERMINAT TERUS MENJADI AHLI??
JANGAN MALU DAN SEGAN HUBUNGI SAYA

No comments:

Post a Comment