siapa saya

Friday, 11 July 2014

SET RAMADHAN YANG OSEM!!!

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera kepada semua.
Alhamdulilllah kita dapat bertemu lagi..dan diberikan nikmat hidup dan berkesempatan untuk terus beramal.Alahamdulillah jugak Sekarang sudah 13 Ramadhan hampir setengah bulan umat islam berpuasa. 

Jadi macam mana puasa anda semua? Masih dapat berpuasa dengan kekal cergas bertenaga.
Baiklah, hari yang ceria ini saya ingin berkongsi pada semua SET RAMADHAN YANG OSEM dalam entry kali ini. Macam mana saya tetap aktif dan bertenaga walaupun ketika berpuasa..

Dalam produk Shaklee jangan tak tau ada set yang boleh kita amalkan sepanjang puasa selain vitamin basic shaklee Family Wellnes Set. Ada tiga item yang best sanagat-sangat tau iaitu ESP, Mealshake dan Performance Drink. Setiap minuman ini memberikan rasa yang sedap malah cukup lengkap dan berkhasiat.

Semenjak saya menjadi ahli saya tidak pernah miss stok di rumah sebab seisi keluarga boleh minum. Bestkan...

Tanpa berlengah lagi jom berkenalan dengan Mighty 3 Gem ( set Shaklee )

Di sini saya terangkan KEBAIKAN SET RAMADHAN YANG OSEM

KEBAIKAN ESP

1. MEMBEKALKAN TENAGA DAN KURANG LETIH
2. CEPAT KENYANG KURANGKAN BERAT BADAN
3. MILKBOOSTER YANG HEBAT UNTUK PARA IBU
3. MENCANTIKKAN KULIT WAJAH
4. MEMBANTU MEENDAHKAN PARAS KOLESTROL
5. MENCEGAH MIGRAIN DAN IMSOMNIA
6. MEMBANTU DALAM PEMBINAAN SEL2 BARU DALAM TUBUH

KEBAIKAN MEALSHAKE

1. MENGEKALKAN TAHAP GLUKOSA DALAM DARAH UNTUK STAMINA DAN DAN    TENAGA YANG BERTERUSAN
2. MENGURANGKAN DEHIDRASI ( KEHILANGAN BENDALIR DALAM BADAN)
3. MEMBEKALKAN TENAGA SEPANJANG HARI

KEBAIKAN MEALSHAKE

1. BERTINDAK SEBAGAI AGEN ANTIOKSIDA
2. SESUAI DIMINUM UNTUK SEMUA GOLONGAN TERMASUK IBU HAMIL, PESAKIT ASTHMA DAN DEMAM
3. MEMBEKALKAN PROTIEN DAN TENAGA
4. MEMBANTU DALAM PROSES TUMBESARAN
5 MEMBANTU MASALAH SEMBELIT DAM OBESITI

TERUJA KAH TAK TERUJA ?

So thats why lah kita nie kekal cergas.

Tips dari saya lagi kalu kita sudah bancuh ketiga-tiga nie..sebenarnya tidak makan nasi pun tidak apa..
sebab dari pengalaman saya sendiri kalu makan nasi atau makan berat- berat masa sahur nie..awal sangat kita akan cepat lapar..perut nie mulahlah berkeroncong.

Adakah kamu mengalamai masalah yang sama seperti saya?...
.saya syorkan..cuba dan alami sendiri perbezaan berpuasa dengan Set Ramadhan Shaklee nie bersama Mighty 3Gem..memang anda ankan rasa berbeza..dan lebih bertenaga dan tahan lapar.

Lagi 1 jangan lupakan Kurma ya..sebab kurma adalah makanan sunnah selain daripada khasiatnya yang tidak perlu disangkal lagi..


Apa tunggu lagi???
jom klik 

Anda ada sebarang pertayaan sila hubungi saya di
no telefon = 016-5866290
fb = Hendarawati Ariffin
Email = ndunk407@gmail.com

With Love
Hendrawati















No comments:

Post a Comment