siapa saya

Monday, 21 July 2014

SAYA DAN SHAKLEE

Assalamualaikum wbt &salam sejahtera.alhamdulillah syukur Allah masih berikan kita hidup dan
masih sempat bernafas di bumi Malaysia ini mari panjatkan kesyukuran kita Pada Yang Maha Pencipta dan Maha Agung...

 berikan senyuman kita seikhlasnya..kerana senyuman jgk murahkan rezeki...betapa Allah begitu banyak memberikan nikmat kepada kita..semoga kita tidak lali dan lari dari sentiasa bersyukur pada Allah SWT.


Baiklah pagi nie..hati saya terdetik untuk kongsikan dengan anda satu entry seperti tertulis di atas..."Saya Dan Shaklee".

Sebenarnya saya mengetahui shaklee dari buku Pa&Ma..sebab saya adalah pembaca tegar majalah ini..tp x ingat keluaran ke berapa..yang penting berkaitan suplement untuk ibu menyusu..masa tue saya belum melahirkan lagi...kemudian, saya dapat tahu shaklee info dari online..dari blog-blog dan seterusnya FB..

 Masa tue anak pertama sudah ada tapi belum cecah setahun pun..dan sudah berhenti BF sejak anak saya  s berusia 6 bulan lagi..masa tu saya mengandungkan anak ke dua..automatik dia tidak mahu menyusu.dan ditambah lagi saya pernah berkursus selama semnggu dan selama tue berpisah susu badan...lagipun saya tak buat stok susu lagi...sedih jgklah...ok tue cerita lama yang akan saya jadikan pengajaran...memang ilmu penyusuan masih cetek..

sehinggalah mengandungkan anak kedua..saya mula melihat iklan-iklan shaklee..tp masa itu saya belum lagi mahu cuba suplement shaklee nie..tapi memang gatal tangan jugak cari info-info pasal produk shaklee nie..masa mengandung anak pertama saya makan ubat dari klinik dan suplement produk lain jak.dan obimin..anak kedua..saya tak  makan ubat klinik just beli obimin...dengan suplement dari produk lain..sehingga lah saya melahirkan anak kedua...alhamdulillah..kesedaran untuk buat stok susu tue sudah ada..masa pantang ada buat stok susu sikit-sikit pam susu pun sdh start beli..dan guna...masa anak pertama memang tidak beli pam susu pun..hanya marmet.time sudah start kerja saya masih teruskan menyusu anak dan pam ditempat kerja mahupun di rumah..alhamdulillah rezeki anak ke dua Nur Farisya..dia dapat susu badan..sehingga satu masa, susu badan saya merundum..dan bekalan mulai kurang.. gelabah jgk..mulalah start mix dengan susu formula...dan sejak tue mulalah gelabah mencari info bagaimana nak banyakkan susu badan semula...mencari tips-tips dalam penyusuan
Apa yang mengagumkan saya..rata-rata ibu-ibu diluar sana akan suggest  suplement  bukan suplement yang ada di pasaran luar sana..tapi suplement yang Best dan Eksklusif Dari SHAKLEE...buka blog nie sarankan ambik set penyusuan shaklee..bukak blog lain lagi pun sama ambik set penyusuan shaklee....Wah!!! HEBAT KAH SUPLEMENT SET PENYUSUAN SHAKLEE NIE...dan sahabat saya sendiri..mengesyorkan suplement shaklee untuk penyusuan..sebab dia jgk ambik set oantang shaklee di ikuti set penyusuan...mmg dia nampak goges..nmpk sihat dan semestinya stok susunya sangat meriah...memang saya terujalah..di buatnya...Akhirnya..saya buat keputusan untuk try shaklee..saya start dengan membeli trial pack set penyusuan shaklee...

#vitalea#b kompleks#vita c plus dan Alfalfa...

nie lah basic set penyusuan shaklee

 dan alhamdulillah..percubaan saya tidak sia-sia sebab bukan untuk banyakkan penghasilan susu sahaja malah saya dapat rasakan perbezaan selepas makan suplement shaklee nie.  Badan lebih cergas dan bertenaga...alhamdulillah...ditambah dengan aktiviti mengepam yang konsisten..dan buat power pumping...so susu badan mula meriah semula..syukur...kuncinya.bila badan sihat , bertenaga dan mood baik jak..so turut mempengaruhi penghasilan susu badan kita...

Walaupun saya belum menjadi ahli pada masa itu tapi saya sudah menjadi pembeli shaklee. Saya start sharing dengan kawan-kawan sekerja dan kawan-kawan rapat saya..serta family dengan keberkesanan shaklee. Walaupun tidak secara rancak..buat ibu-ibu dan sesiapa sahaja di luar saya sangat syorkan ambik suplemnt shaklee nie..bukan sebab saya adalah seorng pengedar sah shaklee tapi saya ajak kamu semua sama-sama merasakan kelebihan shaklee ini...sebabnya memang berkesan selamat dan semulajadi...
saya tidak rugi kongsikan pada anda semua dan saya jugak tidak rugi kalu anda semua masih tidak mau cuba sendiri produk shaklee ini.
 Alhamdulillah saya memang sangat berpuas hati
Jadi di sinilah bermulanya saya dengan shaklee sehingga sekarang...dan untuk pengetahuan pembaca saya terus membeli suplement ini masa mengandungkan anak ke tiga...saya beli set hamil shaklee..harga bukan jadi ukuran tetapi khasiat dan keberkesanannya menjadikan ia istimewa untuk saya beli...
sehingga kini..dan selamanya..memang SHAKLEE SUPLEMENT PILIHAN SAYA..
nie lah antara produk nutrisi shaklee
SEHINGGALAH PADA 17 JUN 2013 TARIKH BERMULANYA SAYA SEBAGAI AHLI UNTUK DAN BELI UNTUK DIRI SENDIRI SETERUSNYA SAYA BERCADANG UNTUK MENJADIKAN SHAKLEE SEBAGAI PERNIAGAAN SAYA KINI..
SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA COD LAHAD DATU DAN KOTA KINABALU SERTA SELURUH MALAYSIA..DAN LUAR NEGARA


berminat dengan produk shakle dan perniagaan shaklee??
hubungi saya
016-5866290
ndunk407@gmail.com

Ikhlas dari saya,
Mama ndunk

No comments:

Post a Comment