siapa saya

Tuesday, 22 July 2014

SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA YANG DIPERCAYAI = COD LAHAD DATU DAN KOTA KINABALU SERTA SELURUH MALAYSIA

Assalamualaikum wbt & salam sejahtera...Alhamdulillah hari ini kita bertemu lagi.. 
22hb Julai 2014 dan bersamaan dengan 24 ramadhan. Syukur masih dapat berpuasa dan sama-sama kita berdoa dapat dipertemukan dengan malam Qadar yang penuh kemuliaan ini..InsyaAllah..Amin



baiklah, enrty saya pagi nie adalah ..." Saya Pengedar Sah Shaklee Anda "
syukur sekarang genap 1 tahun 2 bulan saya merupakan salah satu SID di Malaysia ini..
Dan tahun ini jugak saya mula melibatkan diri secara serius untuk menjadikan SHAKLEE sebagai salah satu sumber rezeki kami sekeluarga...Alhamdulillah syukur dengan nikmat yang Allah beri pada saya..

Saya adalah sid yang berada di bawah susul galur insan yang hebat-hebat semuanya..mereka cekal dan berani dalam membuat perubahan hidup..dan mereka menjadi inspirasi saya..dan insya Allah jugak saya akan berjaya seperti mereka.

buat sahabat-sahabat saya yang berada di Lahad Datu dan Kota Kinabalu..bolehlah menghubungi saya untuk COD produk shaklee buat anda..Insya Allah setiap kastemer saya akan pandu sebaiknya dan memberikan konsultasi yang ekslusif buat kamu semua. Saya akan sentiasa kongsikan cara makan yang berkesan dan tips sihat dan cantik.semoga sama-sama kita meningkatkan kesihatan diri dan keluarga..

Pada pendapat saya secara personal mengenai produk shaklee nie lebih-lebih lagi vitamin & suplement shaklee memang berkesan...secara jujur saya berikan komen peribadi..jadi memang berbaloilah kiranya anda cuba dulu produk shaklee nie bagaimana kesannya terhadap anda pula.




Jadi bagi anda yang ingin membeli produk shaklee ini bolehlah menghubungi saya=

hendrawati = sid 971466
no hp = 016-5866290
email = ndunk407@gmail.com
Fan Page = H&R de nature shop



No comments:

Post a Comment