siapa saya

Wednesday, 9 July 2014

VIVIX SHAKLEE SIRAP AJAIB - PROMOSI JULAI 2014

Assalamualaikum wbt & salam sejahtera. Alhamdulillah kita diberikan kesempatan lagi dapat melalui hari ke 3 ramadhan.alhamdulillah..semoga ramadhan kita tahun ini lebih baik dari tahun lalu..dan semoga jugak amal ibadat kita diterima dan diberkati Allah swt.

Baiklah para pembaca sekalian, Hari ini adalah bersamaan 1 Julai 2014 bermakna bulan baru dan seperti biasa Shaklee akan membuat promosi setiap bulan. Bulan yang penuh barakah ini, penggemar shaklee mendapat berita gembira kerana promosi bulan ini adalah VIVIX !!! ...Tonik anti penuaan yang sangat diidami oleh ramai orang!!Nak awet muda kan??


"Vivix ~ 10X more powerful than resveratrol alone in slowing a key mechanism of cellular aging. Don't miss this offer!!!" ~ Iklan Shaklee Malaysia.


Exclusive sangat botol vivix nie kan..berbaloi dengan khasiatnya jugak serta pelbagai fungsi dan khasiat vivix nie tau..baiklah saya akan kongsikan pada anda secara ringkas dan padat ok.

Untuk pengetahuan semua, vivix ini adalah antara suplement dari shaklee yang mendapat sambutan yang amat laris dipasaran global..Setelah vivix dilancarkan permintaan terhadap vivix shaklee semakin meningkat. Ramai pengguna amat berpuas dengan keberkasanan vivix ini. Vivix shaklee nie jugak dalam bentuk cecair..so mudah sangatlah untuk diambil oleh mereka yang sukar untuk menelan suplement atau ubat jenis tablet atau kapsul. Dan selain daripada itu, kalu anda memang tak suka telan macam-macam vitamin boleh amalkan vivix shaklee nie sebab sudah merangkumi semua vitamin anda. Wah..hebat bukan!!

Okay..Kalau anda nak tahu, Vivix ni sebenarnya adalah produk termahal shaklee..Sangat lah jarang orang mampu beli. Tapi sangat lah ramai yang terliur nak beli.. Jadi siapa-siapa yang selama ni teringin sangat nak beli tapi rasa macam mahal sangat, haa..beli la bulan ni.kan bulan nie ada promosi..



In Shaa Allah kalau Allah bukakan pintu hati korang untuk beli, memang rezeki korang sebab memang banyak sangat kelebihan beli vivix bulan ni. Jujur saya cakap, memang banyak sangat kelebihan beli bulan ni.

Tapi sebelum  rasa nak beli, fahamkan dulu macamana vivix bertindak keatas badan kita..saya ada terangkan pasal vivix dibawah.. Jangan lupa baca testimonial-testimonial yang boleh membantu korang buat keputusan samada nak beli atau tak. Pilihan di tangan sendiri.
Bagi yang dah ada penyakit macam kencing manis, kolestrol tinggi, kanser tahap berapa pun dan jenis apa pun, saya sangat galakkan anda untuk mencuba. 
 
Bayangkan kalau kita kena buat macam-macam rawatan susulan untuk penyakit anda, semua pun perlu duit kan? Last2 3k tu jadi terlalu murah berbanding dengan jumlah duit yang habis untuk membiayai rawatan anda . sebab kalu beli 6 percuma 1 hampir 3k. Tapi bila anda jadi member dapat harga yang super istimewa.
 Dalam kes ni mungkin bukan anda yang membaca entry ini yang terkena macam-macam masalah, mungkin anda kena tanggung kos perubatan mak ayah, banyak duit kena keluarkan tau.betul tak.lebih baik mencegah daripada mengubatikan. aada cara dan jalannya.

Jadi sebenarnya vivix ni adalah satu alternatif yang semua harus pertimbangkan, hatta untuk  yang ada masalah kesuburan, yang sukar hamil, cuba la vivix. Paling sikit pun beli la 2 botol. Sebab 1 botol hanya untuk sebulan. In shaa Allah Vivix membantu memperbaiki dari dalam sel lagi! Iya.. betul, dari dalam sel. 

  Sel yang sihat adalah sel yang panjang dan kuat. Sel yang lemah pendek dan mudah musnah.
 Resveratrol merupakan sejenis antioksida yang sangat kuat dan hebat. Ianya sangat terkenal sebagai antioksida yang betul-betul berkesan. Vivix mengandungi antioxidan yang 10x ganda lebih hebat dari satu resveratrol. Jadi maksudnya vivix adalah 10x ganda lebih berkesan dari resveratrol!!Hebat kan??



 Mari kita study sikit pasal vivix. Simple je..jom baca kat bawah ni.

****************

Apa itu Vivix shaklee? klik sini . Apa yang menarik sangat pasal vivix? untuk tengok satu persatu apa kandungan dan bagaimana vivix shaklee bertindak.

sebelum kita tengok dulu kandungan vivix



 
Gambar kat atas ni adalah gambar sel DNA kita. Kalau kita menghidap penyakit kronik seperti kencing manis, penyakit jantung, darah tinggi dan lain-lain lagi, sel DNA kita semakin lama semakin pendek. Bagi orang yang sihat, sel panjang dan kuat. Bagi orang yang sakit sel pendek, mudah musnah dan akhirnya mati.

Semakin kurang sel sihat maka semakin sakit lah kita.


Disinilah vivix memainkan peranan yang penting. Bila kita amalkan Vivix, bahan yang terkandung didalam vivix akan bertindak dalam 4 cara keatas sel badan kita.


1. Memanjangkan tempoh hayat sel.



2. Memperbaiki sel-sel yang hampir musnah. 

- dalam bahasa pasarnya, sel yg pendek dipanjangkan semula.



3. Menguatkan sel-sel supaya tidak mudah musnah (Perlindungan Selular)



4. Mempertingkatkan fungsi sel



Maksudnya di sini, bila kita makan atau amalkan vivix, kita sebenarnya membantu sel-sel badan kita untuk menjadi lebih sihat. Seluruh badan kita terdiri dari sel. Jadi sihat kan sel In Shaa Allah sihat lah badan kita.


Kelebihan lain vivix:

1. Vivix meningkatkan kesuburan.



2. Menurunkan paras kolestrol dan mencairkan darah.



3. Melambatkan penuaan.



4. Mencegah Kanser


******************


Di bawah ini adalah beberapa testimonial dari pengguna-pengguna Vivix Shaklee. Kini saya rasa, anda sudah tahu Apa Itu Vivix Shaklee.


harga vivix shaklee




kelebihan vivix shaklee




vivix shaklee untuk melawan kanser






kebaikan vivix shaklee






vivix shaklee penawar kencing manis






vivix shaklee untuk kencing manis




(Gambar kiri di awal pengambilan vivix, gambar kanan pula adalah gambar terkini Mr Law.
 Makin sihat, makin muda. ^_^)


Law Chu Hian merupakan bekas pengacara NTV7 yang telah bertarung melawan kanser 9 tahun lalu telah mengamalkan Vivix sebagai rutin harian beliau dan kini beliau kelihatan semakin sihat. Beliau telah meletakkan jawatan sebagai pengacara dan giat aktif sebagai pengedar sah Shaklee dan kini beliau telah mencapai tahap Shaklee Masters Coordinator!

"From chemotherapy to near-death experience to total recovery, it's my mission to uplift and to support all who had or having cancer (or other chronic illnesses), and together, we empower one another in our journey." 
- Lau Chu Hian : Body Mind & Soul Journey of a Cancer Survivor. 

MASIH BERFIKIR PANJANG???
SECARA PERIBADI SAYA SUKA DENGAN VIVIX BUKAN SEBAB SAYA JUAL SHAKLEE MAU UNTUNG SEMATA-MATA TAPI KERANA KEBERKESANANNYA..

DAN LEBIH BAIK MENCEGAH DARIPADA BERUBAT

BUKANKAH KITA DITUNTUT MENJAGA KESIHATAN

ANDA MAHU VIVIX!!


ORDER NOW!


untuk sebarang pertayaan = 0165866290 ( hendrawati )
email =  ndunk407@gmail.com


sharing is caring

ikhlas,
hendrawati



No comments:

Post a Comment