siapa saya

Sunday, 13 July 2014

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

JADI AHLI SHAKLEE??


Hari ni saya nak share dengan anda tentang Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee...kalu kamu mau tahu sebelum jadi member saya memang pembeli produk shaklee dan beli online dari fb.

boleh baca entry sebelum ini bagaimana saya boleh join member shaklee .
sejak 2011 saya sudah consume suplement shaklee,  sejak anak kedua atas niat untuk banyakkan susu badan dari set penyusuan shaklee  berterusan lah kepada set hamil / pregnancy set shaklee semasa mengandungkan anak ketiga dan setelah melahirkan saya tetap mengamalkan suplement shaklee iaitu set berpantang shaklee dalam masa yang sama saya turut menggunakan set bersalin Amway.



sekarang apa yang hendak saya kongsikan lagi kali ini adalah...kenapa anda perlu menjadi ahli shaklee...lebih-lebih lagi join dalam grop kami..









KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE :

1) CASH REBATE/BONUS DIMASUKKAN TERUS KE DALAM AKAUN AHLI

Saya cukup suka mengingatkan mana-mana pengguna tegar Shaklee supaya mendaftar menjadi ahli. Sebabnya pasal CASH REBATE/BONUS ni lah.
CASH REBATE ni sama konsep dgn Jusco Card, Bonus Link, etc.. Bila beli certain amount, korang dapat diskaun dan rebate balik kan? SAMA la SHAKLEE ni..

* Jika kita serius mahu bisnes Shaklee, ada banyak lagi BENEFIT yg akan dapat mengikut pangkat-pangkat kita nnt.

*dijadikan cerita di cini saya pemberi produk shaklee dari 2011...2013 jun baru saya join member belian pertama saya untuk kegunaan saya, family dan anak-anak..

bonus pertama saya adalah rm 26.00
ok lah kan,,sebab 2 kan makan sendiri bukan buat bisnes pun...
namun, bulan seterusnya saya share kebaikan shaklee dengan sahabat handai mereka pun order dari saya ..bonus makin meningkat sehingga kini...
best sangat-sangat...alhamdulillah


2) MEMBERSHIP SEPANJANG HIDUP ! 


 yuran kahlian hanya RM75( Semenanjung)/ RM85 ( Sabah Sarawak ) daftar online
..Keahlian tak perlu renew tiap2 tahun,  


'Tapi kalu anda  bayar rm65 pun boleh sebab  saya daftarkan  anda di branch shaklee berdekatan




3) COACHING ONLINE & OFFLINE

 

Jika anda serius mahu berbisnes, anda akan dijemput masuk group2 eksklusif kami di FB, malah dpt konsultansi, coaching on9 dan off9 juga! Sebab itulah amat penting untuk anda mendaftar dengan orang yang betul-betul berkredibiliti dan berada dalam kumpulan sokongan yang betul. Maklumlah kebiasaannya ahli Shaklee yang asalnya nak makan sendiri biasanya end up akan jadi pengedar Shaklee jugak disebabkan terlalu banyak benefit yang mereka boleh dapatkan dengan Shaklee. Sebab ini jugalah pemilihan kumpulan yang berkualiti amat penting sebelum jadi ahli Shaklee. Bukan main pilih2 jak.

( Macam saya, dulu mana lah pandai buat blog nie bagai..tapi dalam hati nak sangat ada blog sendiri ..skrg hehe.. boleh la sikit-sikit ilmu blog ni..dan still learning... semua di ajar dalam kumpulan kami..alhamdulillah.. sambil menyusu anak tengah malam pun boleh attend meeting online, semua terpulang kita mau buat atau tidak.peluang sudah ada..)

yang bestnya grop kami di bawah group leader-leader yang hebat..under grop jutawan shaklee ( master cery ) dan salah satu family Ireach( under master lyna noh & master zainul yang memang hebat)
master hadhatina
mama mama Nurul Chrysalismak rama-rama
mami atie yc mami shaklee super star

4) SISTEM SHOPPING ONLINE


Pembelian produk Shaklee akan sangat mudah , jika nak order barang, semua di hujung jari shj di www.shaklee.com
kalu ingin membeli di branch @HQ pun boleh sangat-sangat...
dan baru-baru ini ada sistem baru diperkenalkan ( eCELL )



5) PENGHANTARAN DIURUSKAN PIHAK SHAKLEE


 Itu yang best berniaga dengan Shaklee ni! Especially suri rumah yang tidak bekerja, tak tau drive pun xpa sbb tak payah pergi ke pejabat pos pun! Online shj dari rumah. Belikan barang secara online, dan masukkan address penerima, Shaklee pos terus kepada customer kita! So tidak lah perlu terkejar2 nak ke pejabat, dengan nak angkut anak lagi, dengan nak ambil anak kat sekolah lagi.Ada juga pengedar Shaklee ni duduk luar negara, tapi sales dia semua kat Malaysia tau!
hebat bukan


6) AMAT MENITIKBERATKAN KEROHANIAN

 Yang nie paling saya sangat-sangat bersyukur dalam grop kami kerohanian nielah kunci kita berjaya bukan sahaja di dunia malah di akhirat insyaallah..
berkat rezeki yang halal dan diberkati Allah.

Banyak tips untuk jadi insan yang hebat
RCA
MASTERCHECKLIST
AMALAN ROHANI YANG WAJIB DAN SUNAT





7) TAK PERLU MODAL JIKA NAK BERNIAGA!


Jika nak jana pendapatan dari rumah ya, xperlu modal pun! Kerana apa? kerana customer dah bayar anda dulu! Barulah anda terus je online dan terus orderkan terus untuk customer anda. 


Apa yang anda perlu buat hanyalah marketing sahaja. Buatlah juga Fanpage kat facebook...Iklankan, kastemer bayar kita order 


best bukan??,,,TAPI,,,


TAWARAN coaching dan marketing ini mungkin anda TIDAK DIPEROLEHI jika mendaftar dengan orang lain. Jangan tak tahu ada je yang inbox minta guide cara makan, cara pengambilan produk sedangkan mereka sudah menjadi ahli di bawah insan lain..

So, macam mana? jom jadi ahli Shaklee bawah group besar  kami!


BERSAMA-SAMA KITA MENGGAMPAI IMPIAN DALAM SHAKLEE





PENUH KASIH DAN SAYANG
DARI SAYA  
016-5866290

2 comments: