siapa saya

Saturday, 14 June 2014

ESP SHAKLEE INDEKS GLISEMIK RENDAH PESAKIT KENCING MANIS PALING SESUAI!!!

ESP SHAKLEE



ESP SHAKLEE ADALAH RENDAH GLISEMIK

assalamualikum wbt..salam ceria blogger dan pengunjung H&R de nature shop..
apa khabar? saya mendoakan semua sihat dan ceria ok..

baiklah, kali nie saya nak sharing pasal esp shaklee pula...yang sudah tahu pasal esp shaklee nie memang mereka suka sangat dengan rasa serta keberkesanan esp shaklee kannn....hihi, saya pun sangat-sangat suka tau...sejak 2012 lagi saya dah beli, masa tu saya belum jadi pengedar shaklee pun masih pembeli..dan beli dari upline saya sendiri mami Atie YC...luv your mami sebab perkenalkan esp shaklee pada endang.

entry kali nie saya nak kongsikan kebaikan esp shaklee pula khas bagi mereka yang ada diabetis atau kencing manis..

TAHKAH ANDA!!!

INI FAKTA YANG SAYA PETIK DARI BUKU NUTRISI SHAKLEE EDISI TERKINI

lihat kandungan ESP shaklee : 0g kolestrol


Indeks glisemik menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yang memecah dengan cepat mempunyai indeks glisemik (G.I) yang tertingi manakala karbohidrat dengan (G.I) yang rendah pula memecah gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan kita.

Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan penjagaan kesihatan dalam janga masa panjang.

Sesetengah protin soya diproses dengan alkohol. Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan.

Energizing Soy Protein  dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavones genistein dan daidzein yang kritikal demi membekalkan dengan keseluruhan kebaikan soya.

INFO ESP



ok,,, Ada idea mengenai kepentingan glisemik rendah nie?..sebelum tu senyum dulu...
macam serius jak korang baca...hihi..jangan marah ya..gurau jak.

kalu pengidap kecing manis mereka tidak boleh kekurangan paras glukos dalam badan dengan tiba-tiba..oleh yang demikian dengan cara minum esp shaklee akan membantu pengidap kencing manis mengawal paras gula dalam dalam..serta memecahkan gula dengan secara perlahan-lahan. Dengan ini, pesakit kencing manis dapat mengawal paras gula dalam darah..serta tidak akan mengalami

saya syorkan sangat-sangat bagi sesiapa yang mengalami masalah kencing manis bolehlah dapatkan esp shaklee nie...

bukan sahaja untuk mengawal gula dalam darah malah dapat menurunkan berat badan..

yang nie saya akan kongsikan di entry akan datang ok.

nie pula antara vitamin shaklee yang dapat mengawal kencing manis



set ini akan saya terangkan d entry akan datang ok..


bye..nanti kita sebang lagi

berminat untuk dapatkan produk shaklee
anda boleh menhubungi saya :

di talian : 0165866290
fb :https://www.facebook.com/hendrawati.ariffin
email : ndunk407@gmail.com
your trusted SID
id no : 971466

kongsi maklumat
memberi manfaat


  

No comments:

Post a Comment