siapa saya

Thursday, 1 May 2014

MY BELOVED HUSBAND

Assalamualaikum wbt salam ceria smua...semoga Allah memberikan Rahmat Kasih dan Sayang buat kita..dalam meniti hidup kita seharian..sebagai hamba Allah swt yg kerdil ini.
.Ya Allah...alhamdulillah..
Alhamdulillah diberikan kesempatan serta kelapangan untuk jari2 ini ligat menaip huruf2 keypad hp nie..
Saya bersyukur pada Allah swt kerana diberikan seorng pasangan hidup yg cukup penyabar orangnya..seorng insan yg ku kenal di zaman kolej dulu..ehem2...
Dia seorng insan yg sngt simple  dan sederhana..saya kagum dengan kesederhanaan serta kesabarannya dalam menguruskan anak2 klu saya xdpt nak handle..dia yg bnyk mmbntu saya dalam mngurus anak2..terutama di mlm hari..kadng tu saya langsung x sedar dia telah menidurkan anak2 kalu terjaga..menukar lampin anak..saya nie kalu dah tidur..mmg tdr mati lah jawapnya...tp mcm mn pun saya ttp jgk sedar bngun untuk susukan anak..alhamdulillah..Allah memberikan rezeki kpd ku untuk menyusukan anak sendiri..syukur Ya Rab..
Berbalik kepada insan yg saya nak cerikan ini..
Beliau tidak lain suamiku tercinta..insan yang hebat..selaku ketua keluarga dalam mendidik kami dlm melahirkan keluarga sakinah...amin..

Terima kasih suamiku....
Rajis Abidin
kasihku padamu x pernah sentiasa mekar...
semoga kasih sayang ini sehingga ke jannah


No comments:

Post a Comment