siapa saya

Tuesday, 13 May 2014

15 KEBAIKAN MEALSHAKE UNTUK KANAK-KANAK YANG IBU PATUT TAHU

Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak

hari nie pula mau share kebaikan mealshake..khas buat ibu-ibu semua ya

  1. kurangkan Ekzema
  2. untuk tumbesaran
  3. untuk perkembangan minda
  4. untuk tingkatkan selera makan anak
  5. untuk anak yang sudah berhenti susu ibu
  6. untuk anak kekal aktif
  7. sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  8. meningkatkan berat adan anak
  9. membantu anak fokus
  10. membantu kurangkan kekerapan astma
  11. mengatasi masalah sembelit pada anak
  12. suplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
  13. membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
  14. ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
  15. suplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan terus ke dalam bijirin atau susu
ok macam mana ibu-ibu? menarik bukan...

tapi berapa harga mealshake nie???....tak mahal sebenarnya berpatutan dengan kualiti dan khasiat buat anak-anak kita..nak tau berapa HANYA RM 113 SAHAJA..mahal sangat ka?

ok tidak mahal bagi saya ...1 tin seberat 455gm.

MACAM MANA SUKATAN DAN ATURAN MAKAN???
  • aturan makan mealshake untuk kanak-kanak sehari cukup dengan hanya dengan satu(1) sudu kecik jer...sekali dalam sehari dah cukup
  • boleh tambahkan dalam susu dan minuman mereka 
  • sebaiknya ambil di awal pagi
JADI SANGAT MENJIMATKAN WANG ANDA!!!!
Atau anda nak laburkan wang anda pegi klinik tiap-tiap bulan... tengak anak menangis lain lagi maslah yang tak nak makan ubat..kesian tau tengok mereka...lepas makan ubat badan jadi lembik kadang seharian tu tidur.. sebab ubat kan ada dadah tapi masih terkawal tu yang anak jadi mengantu...kesian kan..so xda kerugian kita belikan suplement buat anak kita..

dan saya sendiri memberikan melashake buat anak-anak saya iaitu fatihah dan farisya...dan sekarng memandangkan anak ke 3 saya farhan dah mencecah 1 tahun so..saya kadang-kadang akan berikan mealshake dengan jumlah yang sedikit jak tau sebab farhan masih lagi susu badan..alhamdulillah anak anak saya semua breastfeeding...

jadi masih berfikir panjang?

kalu dah habis fikir nak buat pesanan silalah hubungi saya ya

hendrawati
0165866290
sid pilihan anda
071466





budak cantik di atas nie anak pertama saya
nama dia nur fatihah binti rajis berumur 4 tahun...

Sila klik di sini


nak order produk shaklee yang lain??
boleh terus hubungi saya..
0165866290
hendrawati
sid 971466

No comments:

Post a Comment